سیر، یکی از گیاهان بومی آسیا و یک عضو از خانواده لیله‌ایان است. سیر به عنوان یک گیاه دارویی و تنقلاتی معروف است و در آشپزی به عنوان ادویه استفاده می‌شود. سیر به صورت یک سرشاخه کوچک و دوار و با لایه‌های خارجی پوستی پوشیده شده است. از نظر طعم و عطر، سیر دارای طعم تند و تیز و عطر شدیدی است. سیر به عنوان یک ادویه قدرتمند در آشپزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، در تهیه غذاهایی مانند سس‌ها، مارینادها، خورشت‌ها، سالاد‌ها، پیتزا و سوپ‌ها از سیر استفاده می‌شود. همچنین، سیر برای تهیه روغن سیر

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع سیر قیمت | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


سیر، یکی از گیاهان بومی آسیا و یک عضو از خانواده لیله‌ایان است. سیر به عنوان یک گیاه دارویی و تنقلاتی معروف است و در آشپزی به عنوان ادویه استفاده می‌شود.  سیر به صورت یک سرشاخه کوچک و دوار و با لایه‌های خارجی پوستی پوشیده شده است. از نظر طعم و عطر، سیر دارای طعم تند و تیز و عطر شدیدی است. سیر به عنوان یک ادویه قدرتمند در آشپزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، در تهیه غذاهایی مانند سس‌ها، مارینادها، خورشت‌ها، سالاد‌ها، پیتزا و سوپ‌ها از سیر استفاده می‌شود. همچنین، سیر برای تهیه روغن سیر

سیر قیمت | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



سير به دليل داشتن خواص ضد باكتري، ضد التهابي و ضد اكسيداني، در طب سنتي نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد. مصرف سير ممكن است به بهبود سيستم ايمني، كاهش فشار خون، كاهش سطح كلسترول و افزايش عملكرد گوارش كمك كند. همچنين، سير به عنوان يك ضدعفوني‌كننده طبيعي مورد استفاده قرار مي‌گيرد و مي‌تواند به كاهش سرماخوردگي‌ها و عفونت‌هاي تنفسي كمك كند.

با اين حال، قبل از استفاده از سير به عنوان تكميل‌كننده يا درماني، بهتر است با پزشك خود مشورت كنيد، به ويژه اگر شما مشكلات مربوط به سلامتي خاصي داريد يا داروهاي ديگر مصرف مي‌كنيد.

سير قيمت | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت سير ديجي كالا-پيش بيني قيمت سير در سال 1400-قيمت سير خشك 99-قيمت سير بذري خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع سير قيمت را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
سير قيمت | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع سير قيمت در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت سير ديجي كالا-پيش بيني قيمت سير در سال 1400-قيمت سير خشك 99-قيمت سير بذري با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سير قيمت را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

سير قيمت | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و سير قيمت و قيمت سير ديجي كالا-پيش بيني قيمت سير در سال 1400-قيمت سير خشك 99-قيمت سير بذري كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

سير قيمت | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

ارزش غذايي سير
سير حاوي ويتامين هايي مانند ويتامين ث، ويتامين ب6، مواد معدني ضروري مانند فسفر، منگنز، روي، كلسيم، آهن و تيامين، اسيد پانتوتنيك، كربوهيدرات و مقدار كمي پروتئين است.
سير به دليل داشتن خاصيت ضد عفوني كنندگي به طور سنتي براي پوشاندن زخم ها در زمان جنگ استفاده مي شد همچنين سرشار از مواد معدني كمياب مانند يد، كلر، گوگرد و آليسين است.
خواص درماني سير
سير براي درمان بسياري از مشكلات تجويز مي شود، مشكلاتي مثل:
كم كالري و ضد چاقي
مهم نيست كه چقدر پيشنهاد در مورد چگونگي جلوگيري از مصرف كالري در غذا مي شنويد اما كالري ها همچنان نقش مهمي در متابوليسم بدن دارند و بدون مصرف آنها انرژي كافي براي انجام فعاليت هاي روزمره دريافت نمي كنيد. با اين حال، كالري موجود در سير به ميزان مناسب است، بدون اينكه باعث افزايش نامناسب وزن شود.
تقويت كننده ايمني
مطالعات نشان مي دهد يكي از فوايد خوردن سير تازه به افراد كمك مي كند سيستم ايمني بدنشان بهبود يابد. به همين دليل هر زمان كه احساس ضعف كرديد و به تقويت ايمني نياز داريد، سير بخوريد تا يك لايه محافظ براي سيستم ايمني بدن خود داشته باشيد.
درمان طبيعي سرماخوردگي
سير يك تقويت كننده ايمني طبيعي است و براي درمان سرماخوردگي عالي مي باشد. سرماخوردگي يا آنفولانزا يكي از بيماري هاي شايع است كه نياز به درمان خاصي ندارد. با اين حال، با خوردن سير به‌طور مرتب در هنگام سرماخوردگي مي توانيد به تسريع روند بهبودي و كوتاه شدن زمان استراحت كمك كنيد.
كاهش فشار خون
تعداد افراد مبتلا به فشار خون بالا روز به روز در حال افزايش است و به همين دليل فشار خون يكي از بزرگترين عوامل مرگ و مير جهان بشمار مي رود اما مي توان از آن جلوگيري كرد. مصرف منظم سير تازه مي تواند به شما در كاهش سطح فشار خون كمك كند و سيستم قلبي عروقي را بهبود بخشد.
جلوگيري از سكته مغزي و حمله قلبي
بدترين بيماري كه ممكن است به دليل فشار خون بالا ايجاد شود، حمله قلبي بر اثر انسداد شريان قلب و سكته مغزي بر اثر انسداد شريان مغزي است پس با مصرف منظم سير تازه مي توانيد از بروز چنين شرايطي جلوگيري كنيد.
كاهش كلسترول
برخي مطالعات نشان مي دهند كه خوردن سير تازه در كاهش سطح كلسترول، به ويژه LDL يا كلسترول بد نقش مهمي دارد و لازم نيست نگران كاهش كلسترول خوب باشيد.
منبع آنتي اكسيدان
آنتي اكسيدان ها براي بدن انسان ضروري اند زيرا مي توانند به بهبود سيستم ايمني بدن كمك و در عين حال با راديكال هاي آزاد مبارزه كنند. متأسفانه، بدن به اندازه كافي قادر به توليد آنتي اكسيدان هاي خود نيست و مصرف مواد غذايي غني از اين تركيب بهترين راه براي تامين ميزان مصرف روزانه است.
جلوگيري از ابتلا به زوال عقل و آلزايمر
يكي از اثرات راديكال هاي آزاد كمك به تسريع روند پيري است. تسريع روند پيري مي تواند تمام سلول هاي بدن شما و همچنين سلول هاي مغزي را تحت تاثير قرار دهد. سلول هاي آسيب ديده يا پير در مغز مي توانند باعث برخي از بيماري ها مانند زوال عقل و آلزايمر شوند. سير حاوي برخي از آنتي اكسيدان هاي قوي است كه از چنين بيماري جلوگيري مي كند.
بهبود عملكرد ورزشكاران
اگرچه مطالعات بيشتري در اين زمينه لازم است اما ورزشكاران پيشرفت هايي را در عملكرد ورزشي خود به دليل مصرف منظم سير تازه تجربه كرده اند.
درمان سردرد و سينوزيت
سير به علت خواص خنك‌كننده و تسكين دهنده اش مي تواند يك درمان خانگي سردرد باشد و براي تسكين سردردهاي ضربه اي به كار رود. براي درمان سينوزيت، چند حبه سير له شده را در كره تفت دهيد و با نان ميل كنيد.
براي درمان سردرد مي توانيد چند حبه سير را له كنيد و آنها را درون يك كيسه ي كوچك يا دستمال تميز قرار دهيد تا هر زماني كه دچار سردرد شديد، عطر سيرهاي له شده را استنشاق كنيد تا سردردتان تسكين يابد.
سم زدايي طبيعي بدن
كنترل ورود مواد به بدن كار آساني نيست. يكي از مواردي كه مي تواند به بدن آسيب جدي برساند سميت فلز است. اين نوع ويژگي را مي توان در غذا يافت اما به سختي قابل تشخيص است. به همين دليل پاكسازي بدن به طور منظم براي از بين بردن چنين سمومي اهميت زيادي دارد و سير به دليل داشتن تركيبات گوگردي مي تواند به عنوان سم زدايي فلز عمل كند.
بهبود سلامت استخوان
خطر ابتلا به بيماري هاي استخواني روز به روز به ويژه در افرادي كه در محله هاي آلوده به دود زندگي مي كنند، افزايش مي يابد. از دست دادن تراكم استخوان در زنان بيشتر از مردان است اما با مصرف سير تازه و بهبود سلامت استخوان مي توان از اين بيماري جلوگيري كرد.
بهبود اشتها
از آنجا كه سير كالري كمي دارد، بنابراين مصرف آن در طول برنامه رژيم غذايي بي خطر است. بعلاوه، رايحه و عطر و طعم شديد سير مي تواند به شما در افزايش اشتها كمك كند زيرا بعضي اوقات در طول رژيم غذايي نمي توانيد غذاهايي با طعم زياد بخوريد اما سير مي تواند به افزايش عطر و طعم غذاهايي كه مصرف ميكنيد كمك كند.
كاهش خطر ابتلا به سرطان
همه غذاهايي كه غني از آنتي اكسيدان هستند مي توانند خطر ابتلا به سرطان را كاهش دهند و سير از اين قاعده مستثني نيست. بعلاوه، آنتي اكسيدان موجود در سير كاملاً قوي است و مي تواند از پيشرفت سلولهاي سرطاني جلوگيري كند. سير حاوي تركيبات گوگرد است كه سيستم ايمني بدن را تحريك كرده و پتانسيل بالايي در نابودي تومورهاي سرطاني دارد.
سير قيمت | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت سير ديجي كالا-پيش بيني قيمت سير در سال 1400-قيمت سير خشك 99-قيمت سير بذري مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021  در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 228 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593084

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .